momondo este gratuit. Nu adaugăm taxe în plus și nici nu folosim modulele cookie pentru a crește prețurile. În cazul ăsta, cum câștigăm noi bani?
Atunci când faci o căutare pe momondo pentru zboruri, hoteluri, servicii de închiriere mașini, pachete de vacanță sau alte oferte de călătorie, ceea ce faci, de fapt, este să cauți în sute de site-uri de călătorii – de la marile website-uri de rezervări până la cele ale companiilor individuale. Noi agregăm aceste rezultate și îți arătăm care sunt prețurile online disponibile.
momondo câștigă bani numai atunci când o rezervare a fost finalizată cu succes pe un website spre care te-am redirecționat noi sau pe care ai făcut click. În acel moment, noi primind un comison. Aceste comisioane sunt plătite de către partenerii noștri; ție nu îți impunem niciodată vreo taxă sau vreun comision.
De asemenea, mai câștigăm bani și prin publicitatea afișată pe site-ul nostru. Când un utilizator momondo face click pe unul din aceste ad-uri și este redirecționat către site-ul publicitarului sau, în unele cazuri, doar când i se afișează publicitate, atunci câștigăm o mică sumă din publicitatea clienților.
Asta-i tot!
PREȚUL
Fiind un motor de căutare pentru călătorii, momondo te ajută să găsești cele mai ieftine zboruri, hoteluri și mașini.
Atunci când mai mulți parteneri oferă același preț, noi folosim un anumit algoritm pentru a ne da seama cine trebuie afișat primul. Acest algoritm ia în calcul experiența utilizatorului, nivelul de satisfacție al consumatorului, compensația pe care o primim și evaluarea utilizatorilor.
Când faci o căutare de zbor, poți alege să sortezi rezultatele în funcție de cel mai Ieftin, cel mai Rapid sau cel mai Bun:
Cele mai ieftine zboruri
Cele mai ieftine zboruri înseamnă, de multe ori, zboruri cu mai multe escale. Dar de ce să nu faci din drumul până acolo o parte din întreaga călătorie? Va dura puțin mai mult, dar până la urmă, tot acolo ajungi (și cu un portofel mai plin!).
Cele mai rapide zboruri
Cele mai rapide zboruri sunt acelea care te vor duce la destinație în cel mai scurt timp posibil, ținând cont de criteriile selectate de tine. Evită opririle și escalele și ajungi la destinație cât mai repede posibil.
Cele mai bune
Cele mai bune zboruri sunt acelea care pun în balanță prețul și durata călătoriei. Afișăm „Cele mai bune zboruri” pentru că uneori merită să plătești puțin mai mult ca să eviți o escală de 12 ore.
În unele ocazii luăm în calcul și calitatea serviciului oferit de un furnizor, precum și nivelul de transparență al acestuia în legătură cu rezervarea sau cu taxele de bagaj. Dacă unul dintre furnizori nu menționează încă de la început taxele pe care urmează să le aplice, nu tindem să îl recomandăm.
Evaluarea pe bază de smiley faces
Această clasificare îți arată raportul dintre timpul mediu de zbor și prețul biletului, de la 0 (slab) până la 10 (bun). Un zbor rapid, direct, la un preț bun va avea o notă ridicată, în vreme ce un zbor lung și la un preț ridicat va avea o notă scăzută.
Când faci o căutare de hotel, poți alege să sortezi rezultatele în funcție de Recomandat, Rating oaspeți sau Preț:
Recomandat
Algoritmul „Recomandat” se bazează pe câțiva factori cheie - principalii doi se referă la ratingul oaspeților și la popularitate (în funcție de clickuri). Hotelurile afișate pe momondo sunt, în general, disponibile pentru rezervare pe mai multe site-uri furnizor, iar fiecare dintre acestea plătește pentru clickuri sau pentru rezervări obținute prin intermediul momondo. De asemenea, în recomandările pe care le facem, valorăm și profitul mediu potențial al fiecărui hotel.
În afișarea unei liste de hoteluri, ordonăm rezultatele în funcție de o serie de algoritmi interni care pun în balanță prețurile și veniturile noastre pentru rezultatele afișate. Dacă cea mai ieftină ofertă nu este afișată butonului „Rezervă Acum”, o evidențiem cu verde în secțiunea centrală a listei.
Rating oaspeți
Atunci când faci o căutare de hoteluri pe momondo, poți alege să sortezi rezultatele în funcție de Ratingul oaspeților. Scorul fiecărui hotel este calculat ca o medie a valorilor a tuturor review-urilor înscrise și observate în toate aspectele. Review-urile ce ajută la analiza sentimentului și la stabilirea scorurilor sunt colectate de la utilizatori de pe Agoda, Booking.com, HomeAway, momondo, Priceline și TrustYou.
Preț
Atunci când alegi să sortezi rezultatele hotelurilor în funcție de preț, cele mai ieftine rezultate îți sunt afișate primele.
Facem tot ce putem pentru a include toate taxele obligatorii și suprataxele (taxe care nu pot fi deselectate) în prețurile pe care le afișăm. Totuși, se poate întâmpla ca furnizorii să nu ne comunice toate taxele sau să existe probleme tehnice care să ducă la o lipsă de acuratețe în prețurile afișate. De aceea te sfătuim să verifici întotdeauna prețul final din pagina de pe care finalizezi rezervarea. Scopul nostru este să aducem cât mai multă transparență în privința prețurilor și lucrăm la asta în mod constant.
Afișăm o imagine de ansamblu asupra unora dintre taxele și comisioanele neobligatorii pe care diferiții furnizori (hoteluri, companii aeriene și companii de inchirieri auto) le adaugă prețurilor lor. Aceste taxe estimative sunt prezentate împreună cu specificul furnizor. Ne propunem ca pe viitor să îți afișăm o listă de taxe pentru fiecare dintre furnizorii cu care colaborăm.
Dacă ai vreo întrebare cu privire la ce este inclus în preț și ce nu, te rugăm să contactezi compania aeriană sau agenția online de turim cu care ai făcut rezervarea sau de la care intenționezi să cumperi. Apreciem enorm dacă ne anunți în cazul în care întâlnești vreo eroare în taxele adiționale aproximative pe care le afișăm.
momondo are parteneriate contractuale cu majoritatea celor 700+ furnizori care apar în rezultate. Dacă ești o companie interesată să lucrezi cu noi, accesează paginile Afiliere sau Contactează-ne.
În mod independent față de aceste parteneriale, compania noastră face parte din grupul Booking Holdings Inc., care include alte site-uri de călătorii precum Booking.com, Priceline.com, Agoda.com, Rentalcars.com și Opentable.com.
De asemenea, momondo operează un portofoliu de branduri de meta-căutare precum KAYAK, SWOODOO, Checkfelix, Cheapflights și Mundi.
Prețurile companiilor aeriene și agenților online de turim pot fi actualizate de mai multe ori pe zi, iar disponibilitatea lor fluctuează constant. Pentru că nu noi suntem cei care stabilesc prețurile, ne este imposibil să garantăm pentru prețurile companiilor aeriene, hotelurilor și agenților de turism. Facem toate eforturile pentru ca prețurile pe care tu le găsești pe momondo să fie cât mai precise și actualizate, dar acestea se pot schimba în mod constant. Foarte rar, pot apărea probleme legate de prețurile pe care le primim de la un furnizor (hotel, companie aeriană sau companie de închiriere mașini) sau pot exista motive tehnice pentru care prețul nu este afișat cu acuratețe. Dacă ți se întâmplă asta, te rugăm să ne anunți în cel mai scurt timp, completând formularul de contact.
Ne străduim să-ți prezentăm o listă exhaustivă de oferte valabile în momentul în care faci căutarea și credem că suntem foarte aproape de acest obiectiv, dar nu avem acces absolut complet la toate ofertele, iar câteodată decidem să filtrăm rezultatele cu o calitate slabă.
momondo este în mod implicit setat pentru căutări de zboruri dus-întors. În orice caz, acest lucru se poate modifica ușor pentru a căuta bilete multi-city. Tot ce trebuie să faci este să selectezi opțiunea „Multi-city” din meniul de deasupra barei de căutare.
După ce ai selectat acest tip de călătorie, poți introduce o destinație, datele și un număr de până la 4 zboruri. Te rugăm să ții cont de faptul că nu oferim încă opțiunea setării unei Alarme de Preț pentru rutele multi-city.
Din aplicație
Pur și simplu alege ’Multi-city’ din meniul de sus și completează câmpul primului aeroport de sosire și data plecării, cel de-al doilea aeroport de plecare, cel de sosire și data plecării etc. Pentru a adăuga zboruri în plus, fă click pe ’Adaugă’
Dacă folosești aplicația, poți schimba moneda din secțiunea Setări a meniului Profil.
De obicei poți plăti în moneda locală după ce ai fost redirecționat către compania aeriană sau către website-ul agenției online de turism. Totuși, există câteva excepții, când furnizorul nu are această opțiune pe site-ul lui. Te rugăm să iei în calcul faptul că, dacă ai fost redirecționat către un furnizor care nu acceptă efectuarea plăților în aceeași monedă pe care banca sau cardul tău de credit o folosesc, schimbul valutar va fi făcut de către instituția care ți-a eliberat cardul.
Dacă, după redirecționare, îți apare o altă monedă, îți recomandăm să-ți contactezi banca pentru a verifica ce taxe de conversie aplică.
Pe momondo, ai opțiunea de a căuta bilete în oricare dintre monedele listate. Totuși, anumite agenții de turism și companii aeriene îți pot permite vizualizarea și plata biletului într-un număr limitat de monede.
Te rugăm să iei în calcul faptul că, dacă ai fost redirecționat către un furnizor care nu acceptă efectuarea plăților în aceeași monedă pe care banca sau cardul tău de credit o folosesc, schimbul valutar va fi făcut de către instituția care ți-a eliberat cardul. Asta înseamnă că te pot taxa în plus pentru conversia dintr-o monedă în alta și de aceea îți recomandăm să contactezi furnizorul cardului, pentru a afla ce taxe se aplică în situația respectivă.
Biletele afișate sunt setate în mod implicit pentru clasa economy. În orice caz, pe momondo, ai opțiunea de a căuta bilete la clasa pe care o preferi (de exemplu economy, premium economy, clasa business sau clasa întâi), selectând-o în meniul de unde alegi numărul pasagerilor.
Atunci când realizezi o căutare pe momondo pentru mai mulți călători, noi îți afișăm prețul total cerut de furnizor, pentru toți călătorii. Totuși, noi nu suntem informați de prețul individual pe pasager, așadar, îți afișăm 2 prețuri: prețul total pentru toți pasagerii și prețul mediu pentru fiecare pasager (prețul total pentru toți pasagerii împărțit la numărul de pasageri, indiferent de vârstă). Prin urmare, dacă există reduceri pentru copii și bebeluși, acestea sunt deja calculate în prețul total.
Împărțirea prețului total și vizualizarea lui pentru fiecare pasager ar trebui să îți apară după redirecționarea către site-ul furnizorului.
Majoritatea companiilor aeriene au propriile reguli (iar uneori prețuri) pentru minorii neînsoțiți care călătoresc sub supravegherea companiei. De aceea, pe momondo nu poți căuta bilete pentru minori neînsoțiți.
Îți recomandăm să contactezi direct compania aeriană sau agenția online de turism și să te informezi în legătură cu politicile pe care le au pentru minorii neînsoțiți.
Pentru că majoritatea companiilor aeriene și agențiilor de turism au termeni și condiții speciale (iar uneori prețuri favorabile) pentru rezervările de grup, nu este posibil să faci o căutare pe momondo pentru mai mult de 9 pasageri în același timp.
Dacă ai nevoie să faci o rezervare pentru mai mult de 9 pasageri, îți recomandăm să faci o căutare pe momondo, pentru mai puțin de 9 pasageri, să afli ce furnizor operează zboruri pe ruta ta preferată, să-l contactezi direct și să afli prețurile și politicile rezervărilor de grup.
Din păcate, pe momondo nu este posibil să faci o căutare pentru bilete cu întoarcere flexibilă.
Evaluarea cu smiley faces oferă fiecărui bilet de avion în rezultatele căutării o notă de la 1 la 10. Cea mai bună notă este oferită biletului cu cel mai bun raport dintre preț și timp de călătorie. Te rugăm să ții cont de faptul că evaluare fiecărui bilet corespunde unei singure căutări. Cu alte cuvinte, evaluarea cu smiley faces poate fi folosită ca referință doar pentru a compara biletele aceleiași căutări, dar nu poate fi folosită pentru a compara zboruri ce corespund unor căutări diferite.
Dacă întâmpini erori sau ai probleme cu finalizarea unei rezervări după redirecționarea către site-ul furnizorului pe care l-ai ales, îți recomandăm să îl contactezi direct, întrucât el este singurul care poate să îți ofere asistență.
Totuși, dacă eroarea este una gravă și crezi că este vorba despre ceva ce ar trebui să știm, te rugăm, nu ezita să ne anunți.
PROBLEME CU PREȚURILE
Te rugăm să accesezi secțiunea „Prețul zborurilor” din meniul de Ajutor.
Dacă te afli în situația ca linkul către website-ul furnizorului să nu funcționeze corect (mesaje de eroare, legătură către un zbor greșit etc.), te rugăm să ne trimiți informația despre căutarea pe care ai făcut-o, în mod cât mai detaliat cu putință (incluzând capturi de ecran, dacă este posibil). Vom investiga problema mai departe cu cea mai mare plăcere.
PROBLEME CU APLICAȚIA
Dacă întâmpini probleme atunci când folosești aplicația, te rugăm să realizezi următoarele:
Dacă niciunul din pașii de mai sus nu îți rezolvă problema, te rugăm să ne trimiți informații cât mai detaliate, precum ceea ce nu a mers, care au fost criteriile exacte de căutare, ce telefon folosești, ce aplicație și ce versiune a sistemului de operare, iar noi vom investiga mai departe cu plăcere.
PROBLEME DUPĂ CE AI FOST REDIRECȚIONAT CĂTRE SITE-UL FURNIZORULUI
Dacă întâmpini probleme la finalizarea unei rezervări după ce ai fost redirecționat către site-ul furnizorului, cel mai bun lucru pe care îl poți face este să contactezi direct furnizorul pentru că problema este pe site-ul lor, nu pe momondo.
Pentru cele mai populare rute căutate pe momondo, poți folosi Calendarul de Prețuri (se află deasupra rezultatelor de căutare) pentru a găsi cele mai ieftine date de zbor către destinația dorită. Acesta îți arată prețurile aproximative pentru zborurile tale, bazându-se pe căutările anterioare făcute pe momondo.
Scopul Calendarului de Prețuri este să îți arate că, alegând date diferite, poți economisi bani. Este important de reținut că, pentru a vedea prețurile cele mai exacte și actualizate, este necesar ca, după ce ai selectat noile date, să faci click pe butonul ‘Caută pentru aceste date‘.
De asemenea, poți folosi funcționalitatea „Detalii pentru ruta” situată chiar deasupra Calendarului de Prețuri. Aceasta îți oferă detalii legate de șase factori diferiți care influențează prețul: zilele rămase, momentul zileI, ziua din săptămână, sezonul, aeroportul și compania aeriană.
De ce prețul se schimbă câteodată, după redirecționare?
Prețul biletelor de avion și disponibilitatea lor fluctuează constant în funcție de un număr de factori; între acești, cererea și oferta joacă un rol important.
Solicităm întotdeauna partenerilor noștri să ne furnizeze prețuri ce includ toate taxele și suprataxele obligatorii. Totuși, câteodată, este posibil ca informația pe care o primim de la aceștia să nu fie întru totul exactă, iar prețul pe care îl vezi să nu mai fie disponibil. Un exemplu este situația în care un loc în avion a fost vândut unui alt călător.
Prețurile pe care le vezi în Calendarul de Prețuri și în Pretutindeni sunt prețuri estimative pentru zborurile tale, iar scopul lor este de a-ți arăta că, fiind flexibil în legătură cu datele de călătorie, poți economisi bani. Prețurile din Calendarul de Prețuri și din Pretutindeni se bazează pe căutări anterioare făcute pe momondo, necesitând, așadar, o anumită cantitate de date pentru a afișa prețuri estimative corecte. Prin urmare, Calendarul de Prețuri și Pretutindeni îți vor arăta rezultate doar pentru căutările populare făcute pe momondo.
Putem să îți afișăm prețuri reale și disponibilități ale acestora numai după ce ai introdus criteriile specifice de căutare (orașul și aeroportul de plecare, cel de sosire și datele) și ai făcut click pe butonul „Caută”, iar asta pentru că prețurile și disponibilitatea se schimbă constant. După ce ai realizat o căutare, poți alege oferta cea mai convenabilă pentru tine și poți opta să fii transferat către website-ul furnizorului pentru a-ți finaliza rezervarea.
Având în vedere faptul că prețurile și disponibilitatea fluctuează constant, ne este imposibil să-ți comunicăm un preț. Cel mai probabil, până în momentul în care să apuci să citești e-mailul de la noi, prețul va fi deja altul. De aceea, cea mai bună metodă de a găsi cele mai actualizate prețuri este să faci o nouă căutare.
În mod obișnuit, există un anumit număr de bilete disponibile la un anumit preț. După ce acestea se vând, următoarea categorie de preț devine disponibilă și, deobicei, aceasta are un preț puțin mai ridicat. Dacă mai există 1 singur bilet disponibil la prețul inițial, prețul total poate crește când se realizează o căutare pentru 2 sau mai multe persoane.
Pe momondo, îți afișăm două prețuri diferite atunci când faci o căutare pentru mai mult de o persoană: prețul total pentru toți călătorii și prețul mediu pe călător. Uneori, după ce ai fost redirecționat către website-ul agenției de turism sau al companiei aeriene, ți se oferă o imagine completă a prețului, unde este menționat prețul exact pe persoană. Îți recomandăm să verifici întotdeauna cu atenție traseul și condițiile, înainte de a-ți finaliza rezervarea pe site-ul furnizorului.
Pentru că momondo nu vinde bilete, ne este imposibil să influențăm prețul în vreun fel.Prețurile afișate pe site-ul nostru vin direct de la agenții online de turism sau de la companii aeriene și asta este exact ceea ce vezi tu în rezultate.
Pentru a afla mai multe despre felul în care momondo folosește cookie-urile, te rugăm să citești acest articol.
Dacă ai întâlnit o diferență de preț între căutarea făcută pe un dispozitiv mobil și cea făcută pe versiunea momondo pentru desktop, cel mai probabil se datorează strategiei diferite de afaceri aplicată de agenția online de turism sau de compania aeriană. De asemenea, mai poate fi și rezultatul campaniilor specifice ale acestora, desfășurate pe un anumit dispozitiv.
Fiind un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit, momondo nu poate influența modul în care acești furnizori își desfășoară strategia de afaceri cu privire la prețuri. Noi îți putem afișa doar prețurile disponibile pe dispozitivul pe care s-a realizat căutarea.
Solicităm partenerilor noștri să ne furnizeze prețurile care includ toate taxele și suprataxele obligatorii. Taxele aflate într-o continuă schimbare, cele pe care agențiile online de călătorii și companiile aeriene le pot adăuga prețurilor inițiale pentru servicii extra precum bagajele, asigurarea de călătorie, etc. reprezintă o adevărată provocare pentru noi, deși aceste taxe extra sunt opționale, din momentul în care ești redirecționat către site-ul furnizorului.
TAXELE CARDURILOR DE CREDIT
momondo solicită întotdeauna companiilor aeriene și agențiilor de turism să ofere cel puțin o metodă de plată gratuită, în vreme ce taxe adiționale se pot adăuga prin folosirea unor altor carduri de credit.
Este important să verifici întotdeauna prețul după redirecționarea către site-ul furnizorului. Dacă ai întrebări legate de ce include prețul, ar trebui să contactezi direct furnizorul, întrucât el este cel mai în măsură să îți ofere răspunsuri.
Pe cine contactez dacă am o întrebare legată de rezervări?
momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit care te ajută să îți planifici călătoria, dar nu noi suntem cei care ne ocupăm de rezervări și nici nu avem acces la informațiile legate de acestea. Odată ce ai găsit zborul care te interesează, noi te redirecționăm către agenția online de turim sau către compania aeriană relevantă pentru ca tu să-ți finalizezi rezervarea. Asta înseamnă că rezervarea ta este efectuată direct pe site-ul lor, și nu pe momondo.
Așadar, dacă ai întrebări despre cum poți să îți anulezi zborul sau cum să faci modificări rezervării tale, te rugăm să contactezi direct furnizorul cu care ai făcut rezervarea. Datele de contact ale acestuia ar trebui să fie menționate în e-mailul de confirmare al rezervării sau pe website-ul lor. Dacă nu ai primit confirmarea rezervării, te rugăm să vizitezi secțiunea: 'Unde este confirmarea rezervării mele?'
Unde este confirmarea rezervării mele?
Fiind un motor de căutare internațional gratuit pentru călătorii, momondo nu deține nicio informație cu privire la detaliile rezervării tale sau cu confirmarea acesteia.
Dacă nu ai primit această confirmare de la furnizorul cu care ai făcut rezervarea, îți sugerăm următoarele:
Dacă nu ești sigur sau dacă nu îți amintești cu ce companie ai făcut rezervarea, îți sugerăm să îți verifici extrasul de cont pentru că, în mod normal, ar trebui să găsești numele furnizorului în dreptul plății făcute către acesta. De asemenea, ai putea să îl găsești în istoricul browserului, căutând după ziua în care ai făcut rezervarea. O ultimă soluție ar fi să refaci căutarea pe momondo, încercând să identifici furnizorul cu care ai făcut rezervarea.
Te rugăm să reții faptul că majoritatea biletelor sunt emise în decursul a 24 de ore. Totuși, în cazul anumitor furnizori, acest timp poate fi mai lung și atunci, contactarea directă a furnizorului este singura opțiune.
momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit. Noi te ajutăm să îți planifici călătoria, dar nu noi ne ocupăm de rezervări sau de plăți. După ce ai găsit serviciul pe care îl căutai, noi te redirecționăm către compania aeriană sau agenția de turism care se ocupă de vânzarea biletelor pentru a-ți finaliza rezervarea. Asta înseamnă că rezervarea ta este efectuată direct pe site-ul lor, și nu pe momondo.
Așadar, dacă ai întrebări legate de cum poți anula sau modifica o rezervare finalizată, te rugăm să contactezi direct furnizorul cu care ai încheiat rezervarea. Vei găsi datele de contact ale furnizorului în e-mailul de confirmare al rezervării. Dacă nu ai primit confirmarea rezervării, te rugăm să vizitezi secțiunea: 'Unde este confirmarea rezervării mele?'
Regulile și opțiunile pentru schimbări, anulări sau rambursări diferă în funcție de furnizor. În orice caz, ar trebui să găsești mai multe informații despre asta pe website-ul furnizorului.
După ce ai finalizat o rezervare cu o agenție de turim online sau cu o companie aeriană, aceasta îți va trimite un e-mail de confirmare.
Dacă nu ai primit această confirmare de la furnizorul cu care ai făcut rezervarea, îți sugerăm următoarele:
Dacă nu ești sigur sau dacă nu îți amintești cu ce companie ai făcut rezervarea, îți sugerăm să-ți verifici extrasul de cont pentru că, în mod normal, ar trebui să găsești numele furnizorului în dreptul plății făcute către acesta. De asemenea, ai putea să îl găsești verificând istoricul browserului, căutând după ziua în care ai făcut rezervarea. O ultimă soluție ar fi să refaci căutarea pe momondo, încercând să identifici furnizorul cu care ai făcut rezervarea.
Te rugăm să reții faptul că majoritatea biletelor sunt emise în decursul a 24 de ore. Totuși, în cazul anumitor furnizori, acest timp poate fi mai lung și atunci, contactarea directă a furnizorului este singura opțiune.
momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit care te ajută să îți planifici călătoria, dar nu noi suntem cei care ne ocupăm de rezervări și nici nu avem acces la informațiile legate de acestea. Odată ce ai găsit zborul care te interesează, noi te redirecționăm către agenția online de turim sau către compania aeriană relevantă pentru ca tu să-ți finalizezi rezervarea. Asta înseamnă că rezervarea ta este efectuată direct pe site-ul lor, și nu pe momondo.
Așadar, dacă ai întrebări despre cum poți să îți anulezi zborul sau cum să faci modificări rezervării tale, te rugăm să contactezi direct furnizorul cu care ai făcut rezervarea. Datele de contact ale acestuia ar trebui să fie menționate în e-mailul de confirmare al rezervării sau pe website-ul lor. Dacă nu ai primit confirmarea rezervării, te rugăm să vizitezi secțiunea: 'Unde este confirmarea rezervării mele?'
Din când în când, în industria aeriană, se poate întâmpla ca zborurile să fie anulate. Cel mai adesea, acest lucru se întâmplă atunci când compania aeriană decide anularea unui zbor sau, mai rar, când agenția de turism nu poate vinde biletele la prețul promovat. Dacă rezervarea ta a fost anulată, furnizorul cu care ai făcut rezervarea îți va oferi un nou bilet la un alt preț sau îți poate restitui suma biletului anulat.
Având în vedere faptul că momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit, nu avem control asupra proceselor de anulare a zborurilor. Așadar, în cazul în care zborul tău a fost anulat și ai nevoie de ajutor sau ai întrebări legate de acest lucru, te rugăm să contactezi direct furnizorul pentru a vedea care sunt opțiunile alternative pe care ți le oferă.
momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit. Noi te ajutăm să îți planifici călătoria, dar nu noi ne ocupăm de rezervări sau de plăți. După ce ai găsit serviciul pe care îl căutai, noi te redirecționăm către compania aeriană sau agenția de turism care se ocupă de vânzarea biletelor pentru a-ți finaliza rezervarea. Asta înseamnă că rezervarea ta este efectuată direct pe site-ul lor, și nu pe momondo. După redirecționare, vei putea vedea toate metodele de plată acceptate de furnizor.
Așadar, dacă ai întrebări legate de plată, te rugăm să contactezi direct furnizorul. Datele de contact le vei putea găsi pe website-ul acestuia.
Te rugăm să fii conștient de faptul că, după finalizarea rezervării, furnizorul te poate contacta pentru a-ți cere date de identificare sau documente suplimentare. Acest lucru are la bază motive de securitate, iar datele sunt înregistrate cu scopul de a te proteja, atât pe tine ca utilizator, cât și furnizorul. Dacă ai întrebări legate de acest lucru, te rugăm să contactezi direct furnizorul.
Există câteva situații în care pot apărea erori în procesul tău de rezervare, iar compania aeriană sau agenția de turism pot să te taxeze, fără a reuși să-ți confirme rezervarea. În cele mai multe cazuri, banii îți vor fi înapoiați în decurs de câteva zile, în funcție de banca cu care lucrezi. De multe ori, acest proces poate fi grăbit, contactând direct banca.
Dacă nu ai primit un e-mail de confirmare a rezervării, îți recomandăm să începi prin a-ți verifica căsuța de spam sau pe cea a coșului de gunoi, deoarece mesajele pe care e-mailul tău nu le recunoaște, intră direct acolo, și nu în inbox.
Fiind un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit, momondo te ajută să îți planifici călătoria, dar nu noi ne ocupăm de rezervări sau de plăți. Prin urmare, îți recomandăm să contactezi direct furnizorul cu care ai făcut rezervarea pentru a-ți confirma rezervarea sau pentru a te anunța când îți vor returna banii.
Prețurile pe care le vezi pe momondo sunt luate direct de la furnizor (de exemplu, de la o agenție de turism, de pe site-ului unui hotel, al unei companii aeriene etc.). Noi cerem furnizorilor să ne ofere prețuri care includ toate taxele și suprataxele obligatorii.
După ce ai fost redirecționat pe website-ul furnizorului, toate informațiile, inclusiv prețurile, sunt actualizate și afișate. Este întotdeauna de preferat să verifici încă o dată dacă informația, inclusiv prețurile, sunt corecte, înainte de confirmarea și plata rezervării. Câteodată prețul final poate diferi în funcție de opțiunile extra oferite de furnizor, pe care tu le-ai adăugat (de exemplu, bagajele sau asigurarea de călătorie).
Companiile aeriene și agențiile online de turism ar trebui să ofere întotdeauna cel puțin o metodă de plată gratuită, dar pot, de asemenea, să includă taxe adiționale atunci când folosești o metodă de plată diferită. Având în vedere că ai întotdeauna la dispoziție cel puțin o opțiune pentru a evita aceste taxe legate de cardul de credit, noi nu includem aceste taxe în prețurile pe care le afișăm.
Dacă bănuiești că ai fost taxat în plus, îți recomandăm să contactezi direct furnizorul cu care ai făcut rezervarea pentru că momondo nu are acces la informațiile rezervării tale.
momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit. Noi te ajutăm să îți planifici călătoria, dar nu noi ne ocupăm de rezervări sau de plăți. După ce ai găsit serviciul pe care îl căutai, noi te redirecționăm către compania aeriană sau agenția de turism care se ocupă de vânzarea biletelor pentru a-ți finaliza rezervarea. Asta înseamnă că rezervarea ta este efectuată direct pe site-ul lor, nu pe momondo; doar utilizatorul este singurul în măsură să aleagă compania cu care vrea să rezerve. Așadar, îți recomandăm să verifici întotdeauna termenii de utilizare de pe website-ul furnizorului, înainte de rezervare.
momondo nu poate fi responsabil pentru calitatea serviciului de relații cu clienții al furnizorului și de aceea recomandăm întotdeauna să contactezi direct furnizorul pentru orice problemă.
Totuși, ne place să primim feedback, așadar, apreciem enorm dacă ne contactezi în cazul în care ai o experiență neplăcută cu unul din furnizori și consideri că ar trebui să fim înștiințați. Vrem ca toți utilizatorii noștri să aibă experiențe pozitive și pentru acest motiv solicităm lucruri specifice furnizorilor.
Pentru mai multe informații legate de responsabilitățile pe care momondo și-i le asumă, te rugăm să citești Termenii de utilizare.
Prețurile pe care le vezi afișate în pagina de rezultate după ce ai realizat o căutare vin direct de la agențiile online de turism sau de la companiile aeriene. Solicităm ca prețurile pe care le primim să includă toate taxele și suprataxele obligatorii. În orice caz, prețurile și condițiile pentru bagaje pot varia în funcție de furnizor, așa că te rugăm să verifici întotdeauna condițiile specifice acestora pe site-ul furnizorului. De asemenea, poți verifica aicitaxele companiilor aeriene pentru bagaje.
Dacă ai întrebări suplimentare legate de bagaje, te rugăm să contactezi direct furnizorul pentru că el este cel mai în măsură să îți răspundă la întrebări.
Având în vedere că majoritatea companiilor aeriene au reguli diferite privind călătoria cu animalele, îți recomandăm să contactezi direct agenția de turism sau compania aeriană cu care plănuiești să faci rezervarea pentru că ei sunt cei mai în măsură să te ajute.
Dacă nu ești sigur pe cine ar trebui să contactezi, secțiunea 'Pe cine să contactez dacă am o întrebare legată de rezervări?' ți-ar putea fi de folos.
În funcție de companiile aeriene, țările, regimurile guvernamentale, precum și de naționalitatea ta, există diferite cerințe legate de vize, pașapoarte, buletine și alte documente de care ai nevoie pentru a călători.
Având în vedere că este mereu responsabilitatea utilizatorului să se asigure că deține toate documentele necesare înainte de a călători, îți recomandăm să verifici întotdeauna care sunt actele de care ai nevoie, cu compania aeriană, agenția de turism, precum și cu ambasada sau consulatul țării unde vrei să călătorești, înainte de a face o rezervare.
Te rugăm să iei în calcul faptul că, dacă ai o escală într-o țară diferită față de destinația finală, este posibil să ai nevoie de o viză de tranzit.
Poți schimba oricând moneda din meniul din colțul din dreapta de jos al paginii. Dacă folosești aplicația, poți schimba moneda din secțiunea ‘Setări‘ a meniului de ‘Profil‘.
Te rugăm să iei în calcul faptul că, dacă alegi să faci plata într-o monedă străină, furnizorul cardului tău de credit te poate taxa în plus pentru conversie. De aceea, îți recomandăm să contactezi instituția bancară pentru a afla ce taxe ți se vor aplica.
Pe momondo ai opțiunea să cauți hoteluri în peste 100 de monede diferite, cu care operăm. Totuși, nu toți furnizorii de hoteluri lucrează cu același număr de monede, ceea ce înseamnă că prețul îți poate fi afișat într-o altă monedă după redirecționare. Acest lucru nu înseamnă că prețul s-a modificat, dar este posibil să fie necesar să plătești într-o monedă străină.
Te rugăm să iei în calcul faptul că, dacă alegi să faci plata într-o monedă străină, furnizorul cardului tău de credit te poate taxa în plus pentru conversie. De aceea, îți recomandăm să contactezi instituția bancară pentru a afla ce taxe ți se vor aplica.
PROBLEME CU PREȚURILE
Te rugăm să accesezi secțiunea „Prețul zborurilor” din meniul de Ajutor.
Dacă te afli în situația ca linkul către website-ul furnizorului să nu funcționeze corect (mesaje de eroare, legătură către un zbor greșit etc.), te rugăm să ne trimiți informația despre căutarea pe care ai făcut-o, în mod cât mai detaliat cu putință (incluzând capturi de ecran, dacă este posibil). Vom investiga problema mai departe cu cea mai mare plăcere.
PROBLEME CU APLICAȚIA
Dacă întâmpini probleme atunci când folosești aplicația, te rugăm să realizezi următoarele:
Dacă niciunul din pașii de mai sus nu îți rezolvă problema, te rugăm să ne trimiți informații cât mai detaliate, precum ceea ce nu a mers, care au fost criteriile exacte de căutare, ce telefon folosești, ce aplicație și ce versiune a sistemului de operare, iar noi vom investiga mai departe cu plăcere.
PROBLEME DUPĂ CE AI FOST REDIRECȚIONAT CĂTRE SITE-UL FURNIZORULUI
Dacă întâmpini probleme la finalizarea unei rezervări după ce ai fost redirecționat către site-ul furnizorului, cel mai bun lucru pe care îl poți face este să contactezi direct furnizorul pentru că problema este pe site-ul lor, nu pe momondo.
Dacă întâmpini probleme sau îți apar erori la completarea rezervării, după ce ai fost redirecționat către site-ul furnizorului de hoteluri pe care l-ai selectat, îți recomandăm să contactezi direct furnizorul. El este singurul în măsură să îți ofere asistență.
Pentru a afla mai multe despre cum funcționează Garanția celui mai bun preț pentru hoteluri, te rugăm să vizitezi această pagină.
În multe cazuri, aceeași ofertă de hotel este disponibilă din partea mai multor furnizori. Toți acești furnizori sunt listați în prezentarea hotelului pentru ca tu să-l alegi pe cel pe care îl preferi. Ordonăm acești furnizori în funcție de un model care conține trei componente centrale:
În primul rând, CTR-ul (click through rate) - un calcul imparțial care ilustrează frecvența de click uri pe link-ul unul furnizor atunci când acesta a apărut în descrierea hotelului. În al doilea rând, rata de scădere a prețurilor - o variabilă calculată care penalizează scorul furnizorului atunci când acesta nu oferă cel mai mic tarif (cu cât tariful este mai ridicat comparativ cu cel al altor furnizori, cu atât penalitatea este mai mare). În final, luăm în calcul costul pe click (CPC) - suma pe care furnizorul este dispus să o plătească pentru a primi un click pe respectiva proprietate.
Evidențiem furnizorii cu cel mai bun scor în descrierea hotelului. Dacă prețul afișat deasupra butonului Rezervă acum nu este cel mai ieftin, ne asigurăm că cea mai ieftină ofertă este evidențiată cu verde.
Prețul cazărilor și disponibilitatea acestora fluctuează constant în funcție de un număr de factori; între acești, cererea și oferta joacă un rol important. Informația pe care o afișăm este actualizată în momentul în care faci click pe butonul „Caută”, asigurându-ne că tu vezi întotdeauna ultimele oferte disponibile ale furnizorilor hotelieri și cazărilor.
La momondo, facem tot ce putem pentru a ne asigura de acuratețea prețului și disponibilității afișate. Totuși, câteodată, este posibil ca informația pe care o primim de la furnizori să nu fie întru totul exactă, iar tu poți vizualiza, pe momondo, un preț care să nu mai fie disponibil, de exemplu, din cauză că un alt călător a rezervat deja camera pe care o căutai.
Având în vedere faptul că prețurile și disponibilitatea fluctuează constant, ne este imposibil să-ți comunicăm un preț. Cel mai probabil, până în momentul în care să apuci să citești e-mailul de la noi, prețul va fi deja altul. De aceea, cea mai bună metodă de a găsi cele mai actualizate prețuri este să faci o nouă căutare.
Pentru că momondo nu vinde bilete, ne este imposibil să influențăm prețul în vreun fel. Realizăm căutări în timp real și afișăm prețurile disponibile în momentul căutării. Prețurile afișate pe site-ul nostru vin direct de la furnizori de hoteluri și asta este exact ceea ce vezi tu în rezultate.
Pentru a afla mai multe despre felul în care momondo folosește cookie-urile, te rugăm să citești acest articol.
Dacă ai întâlnit o diferență de preț între căutarea făcută pe un dispozitiv mobil și cea făcută pe versiunea momondo pentru desktop, cel mai probabil se datorează strategiei diferite de afaceri aplicată de furnizorul de hoteluri. De asemenea, mai poate fi și rezultatul campaniilor specifice ale acestora, desfășurate pe un anumit dispozitiv.
Fiind un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit, momondo nu poate influența modul în care acești furnizori își desfășoară strategia de afaceri cu privire la prețuri. Datorită informației pe care o primim de la furnizori în momentul în care tu faci o căutare, noi îți putem afișa doar prețurile disponibile pe dispozitivul pe care s-a realizat căutare
Unde este confirmarea rezervării mele?
Fiind un site internațional cu motor de căutare gratuit, momondo nu deține nicio informație legată de detaliile rezervării sau de confirmarea acestora.
Dacă nu ai primit această confirmare de la furnizorul cu care ai făcut rezervarea, îți sugerăm următoarele:
Dacă nu ești sigur sau dacă nu îți amintești cu ce companie ai făcut rezervarea, îți sugerăm să-ți verifici extrasul de cont pentru că, în mod normal, ar trebui să găsești numele furnizorului în dreptul plății făcute către acesta. Dacă îți amintești numele hotelului, dar nu pe cel ar furnizorului, poți oricând să intri în contact cu hotelul și să soliciți informația legată de rezervare.
De asemenea, ai putea să refaci căutarea pe momondo, încercând să identifici furnizorul cu care ai făcut rezervarea. O altă soluție este verificarea istoricul browserului, căutând după ziua în care ai făcut rezervarea.
momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit. Noi te ajutăm să îți planifici călătoria, dar nu noi ne ocupăm de rezervări sau de plăți. După ce ai găsit serviciul pe care îl căutai, noi te redirecționăm către furnizorul de hoteluri relevant pentru a-ți finaliza rezervarea. Asta înseamnă că rezervarea ta este efectuată direct pe site-ul lor, și nu pe momondo. După redirecționare, vei putea vedea toate metodele de plată acceptate de furnizor.
Așadar, dacă ai întrebări legate de plată, te rugăm să contactezi direct furnizorul. Datele de contact le vei putea găsi pe website-ul acestuia.
Dacă ai finalizat deja o rezervare, îți recomandăm să contactezi direct furnizorul de hoteluri pentru a-ți oferi asistență sau pentru a-ți răspunde la orice întrebare legată de rezervare.
Datele de contact ale hotelului ar trebui să fie menționate în e-mailul de confirmare al rezervării sau pe website-ul acestuia. Dacă nu ai primit e-mailul de confirmare al rezervării, te rugăm să vizitezi secțiunea: 'Unde este confirmarea rezervării mele?'
Pe momondo ai opțiunea să cauți mașini de închiriat, cu posibilitatea de returnare într-o locație diferită. Tot ce trebuie să faci este să alegi opțiunea ‘Returnare diferită‘ din câmpul de căutare și să completezi căsuța cu locația unde preferi să returnezi vehicului.
Ține minte că pentru returnarea într-o locație diferită se pot adăuga taxe suplimentare. În orice caz, vom menționa clar acest lucru în prețurile afișate, indiferent dacă această taxă există sau nu.
Pe momondo nu ai opțiunea de a adăuga obiecte suplimentare, precum GPS sau scaun pentru copii, cauciucuri de iarnă, drivere suplimentare, asigurări extra etc. Totuși, ar trebui să ai opțiunea de a le adăuga după ce te redirecționăm către compania de închirieri auto pentru a-ți finaliza rezervarea.
Pentru mai multe informații despre adăugarea obiectelor suplimentare rezervării tale, te rugăm să contactezi direct compania de închiriere mașini sau să vizitezi secțiunea lor de întrebări frecvente.
momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit care te ajută să-ți planifici călătoria, dar nu noi ne ocupăm de rezervări și nu avem acces la informațiile rezervării tale. După ce ai găsit mașina care te interesează, noi te redirecționăm către compania de închirieri auto relevantă pentru ca tu să-ți finalizezi rezervarea. Asta înseamnă că rezervarea ta este efectuată direct pe site-ul lor, și nu pe momondo.
Dacă ai nelămuriri în ceea ce privește finalizarea rezervării mașinii, vrei să faci modificări unei rezervări existente, dacă ai probleme cu modalitatea de plată, anularea rezervării, rambursări, rezervarea pentru mai mulți șoferi și așa mai departe, te rugăm să contactezi direct compania care se ocupă cu închirierea mașinii. Cel mai probabil, îi vei găsi datele de contact în e-mailul de confirmare al rezervării sau pe website.
Fiind un site internațional de călătorii cu motor de căutare gratuit, momondo nu deține nicio informație cu privire la detaliile rezervării tale.
Dacă încă nu ai primit un e-mail de confirmare al rezervării, îți sugerăm următoarele:
momondo este un site internațional de călătorii cu un motor de căutare gratuit. Noi te ajutăm să îți planifici călătoria, dar nu noi suntem cei care ne ocupăm de rezervări sau de plăți. După ce ai găsit mașina care te interesează, noi te redirecționăm către compania de închirieri auto relevantă pentru ca tu să-ți finalizezi rezervarea. Asta înseamnă că rezervarea ta este efectuată direct pe site-ul lor, și nu pe momondo.
Așadar, dacă ai nelămuriri în ceea ce privește modalitatea de plată a rezervării pentru închirierea mașinii, îți sugerăm să contactezi direct compania de închirieri auto sau să verifici secțiunea de întrebări frecvente de pe website-ul lor. De asemenea, ar trebui să le poți găsi datele de contact pe website.
Prin folosirea unui profil momondo îți poți administra rezultatele salvate, Alertele de Preț, abonarea la newsletter și setările serviciului Călătorii. Toate informațiile profilului tău se sincronizează pe toate dispozitivele. Asta înseamnă că, de exemplu, poți începe o căutare în aplicația momondo, terminând-o din computer.
Poți crea un profil folosind unul din următoarele servicii: Facebook, Google sau e-mail.
Pe momondo poți crea câte o Alertă de Preț pentru oricâte rute, zboruri specifice sau hoteluri vrei. Atunci când creezi o alertă, noi îți trimitem în mod regular prețuri actualizate și te anunțăm când prețul serviciului care te interesează a scăzut semnificativ.
Atunci când creezi o Alertă de Preț folosind aplicația iOS, poți selecta opțiunea de a primi notificări pe telefon, pentru a te anunța în legătură cu schimbările de preț.
Dacă nu ești autentificat, îți vom cere adresa de email pentru a ști unde să-ți trimitem prețurile actualizate.
Dacă ai salvat o Alertă de Preț în profilul tău, o poți vedea, schimba, suspenda sau elimina de fiecare dată când te autentifici. Dacă ai setat o Alertă de Preț comunicându-ne adresa de email, o poți elimina accesând link-ul conținut în emailul primit de la noi.
Având în vedere că momondo nu vinde bilete și nici nu face rezervări hoteliere, noi nu deținem nicio informație legată de rezervările pe care le-ai făcut cu furnizorii noștri, așadar, nu putem afișa automat nicio informație de rezervare în pagina profilului tău. Poți, însă, să transferi confirmările rezervărilor în Călătorii, fie redirecționându-le către sau auto-sincronizând profilul cu e-mailul. Pentru mai multe informații legate de Călătorii, te rugăm să vizitezi secțiunea Călătorii.
Te rugăm să ai în vedere: dacă ai o întrebare legată de rezervări, va trebui, în continuare, să contactezi direct furnizorul cu care ai rezervat. Pentru mai multe informații despre cum poți contacta un furnizor, te rugăm să vizitezi secțiunile: Zboruri, Hoteluri sau Mașini.
Pentru a-ți edita informațiile personale sau setările preferate, acceseazăi meniul „Setări” după autentificare.
Dacă te-ai autentificat cu Facebook sau Google+, fotografia ta a fost transferată automat din acel cont.
Te poți dezabona oricând de la newsletterul nostru, accesând linkul din partea inferioară a e-mailului. Dacă ai un profil momondo, îți poți administra abonarea la newsletter din pagina acestuia, sub Setări Generale.
Ce este serviciul Călătorii?
Călătorii te ajută să-ți organizezi toate detaliile călătoriei într-un singur loc; păstrează-ți toate rezervările, urmărește zborurile și hotelurile care te interesează și salvează locurile pe care vrei să le descoperi.
Atunci când găsești un zbor sau un hotel care te interesează, poți salva rezultatele căutării în Călătorii, revenind la el mai târziu. De asemenea, poți urmări prețul pentru a fi sigur că faci rezervarea în cel mai bun moment. Dacă ai rezervat deja, poți redirecționa confirmările rezervărilor către sau îți poți sincroniza e-mailul pentru a salva totul într-un singur loc.
Serviciul Călătorii îți mai permite să creezi un itinerar complet pentru călătoria ta care să includă obiective turistice, restaurante și baruri pe care vrei să le vizitezi, evenimente la care vrei să participi etc. Pe toate acestea le poți partaja cu partenerii de călătorie.
În plus, serviciul Călătorii îți trimite notificări în timp real. De exemplu, vei fi primul care află dacă apar schimbări în programul zborului.
Pentru a accesa opțiuneaCălătorii trebuie să fii autentificat.
Mergi la Călătorii, selectează călătoria pe care vrei să o combini, caută opțiunea ‘Mai multe‘ din meniu și alege ‘Combină cu o altă călătorie‘. Acum selectează călătoria cu care vrei să o combini pe cea inițială și fă click pe ‘Combină’.
Pentru a accesa Călătorii trebuie să fi autentificat.
Selectează călătoria salvată, pe care vrei să o rezervi, iar noi îți vom prezenta itinerarul călătoriei, incluzând zborurile și hotelurile salvate. Deși a trecut o vreme, momondo a lucrat în culise și ți-a reactualizat căutările care te interesează pentru ca tu să vezi cele mai recente prețuri. Selectează zborul sau hotelul salvat, pe care vrei să îl rezervi și fă click pe butonnul de rezervare.
Dacă vrei să ne trimiți feedback sau dacă ai orice întrebare privind site-ul momondo, te rugăm să folosești formularul de feedback.
Cum funcționează momondo și de ce este gratuit pentru tine
Garanția celui mai bun preț
Chiar sunt cele mai ieftine zboruri? Garanția celui mai bun preț te ajută să stai liniștit, știind că vei găsi cel mai mic preț atunci când faci rezervări la bilete de avion online.
100% transparență a prețului
Prețurile biletelor de avion nu sunt influențate niciodată de căutările tale, indiferent de numărul acestora. Nu folosim cookie-uri pentru a adapta sau a crește prețurile
Gratuit și independent
Nu vindem absolut nimic (de aceea suntem un serviciu complet gratuit) și suntem recomandați de Frommer's, CNN și New York Times)